Ad.net najlepszy!!!

Sieć Ad.net S.A. została uznana przez klientów za najlepsze biuro reklamy internetowej w raporcie specjalnym Media&Marketing Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Doroczny raport Media&Marketing Polska obejmuje wszystkie rodzaje biur reklamy - począwszy od telewizyjnej, a na reklamie internetowej skończywszy. Respondentami są klienci biur reklamy - przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych. Dlatego też wyróżnienie sieci Ad.net jest tym większym osiągnięciem, odzwierciedla bowiem rzeczywisty stopień satysfakcji klienta ze świadczonych usług.

Respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie Media&Marketing Polska przez SMG/KRC docenili przede wszystkim szybką i sprawną reakcję na potrzeby klienta i wysoki poziom obsługi świadczonej przez handlowców Ad.net. Wysoko oceniona została również elastyczność i otwartość na potrzeby klienta, przejrzyste zasady współpracy oraz innowacyjność oferty - zdaniem klientów, Ad.net proponuje ciekawe nowe rozwiązania reklamowe. Pracownicy sieci Ad.net to wybitni specjaliści z zakresu reklamy internetowej - dysponują ogromnym doświadczeniem, większość z nich uczestniczyła w rozwoju reklamy internetowej od początku jej zaistnienia na polskim rynku. Swoim doświadczeniem chętnie dzielą się z klientami firmy - potrafią doradzić i zaproponować unikalne rozwiązania. Ich nieszablonowe metody są często wykorzystywane przez inne firmy na rynku, przez co przyczyniają się do rozwoju całej reklamy internetowej w Polsce.

W raporcie Media&Marketing Polska Ad.net wyprzedził takich gigantów rynku internetowego jak Onet czy Interia. Jest to tym większe osiągnięcie, że Ad.net reprezentuje ponad 100 podmiotów rynkowych, a przy tak dużej ilości partnerów spójna polityka jest znacznie trudniejsza do osiągnięcia.

"Jest to dla Ad.netu wspaniałe wyróżnienie. Wypadliśmy najlepiej w ogólnej ocenie - tak orzekli nasi klienci. Jest to dla nas z jednej strony nagroda za włożoną pracę, z drugiej - obliguje nas do wysokiej jakości usług w następnych latach. Dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść oczekiwań domów mediowych, agencji, brokerów." - mówi Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net. W chwili obecnej Ad.net jest liderem wśród sieci reklamy internetowej w Polsce, ale w planach jest również dalsza ekspansja firmy na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii