SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ad4Mass w lipcu bez prowizji od kampanii

W internetowym systemie reklamowym Ad4Mass przestaje obowiązywać prowizja od zleconych kampanii. Promocję zaplanowano na cały lipiec.

Ad4Mass w lipcu bez prowizji od kampanii

W systemie reklamy internetowej Ad4Mass – uruchomionym przez firmę GTW Media w kwietniu bieżącego roku (więcej) – przez cały lipiec nie trzeba płacić prowizji od zleconych kampanii. Wcześniej taka należność była automatycznie do cen miejsc reklamowych ustalonych przez partnerów systemu.

GTW Media uzasadnia, że chce w ten sposób podkreślić dbałość o swoich obecnych klientów oraz pozyskać kolejnych. Spółka planuje, że system Ad4Mass do końca kwietnia przyszłego roku osiągnie poziom 2 tys. wydawców i zasięg 1 mln real users dziennie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ad4Mass w lipcu bez prowizji od kampanii

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vendetts
No proszę Ktoś tu chce mocno zagrozić największym konkurentom na polskim rynki. Jestem bardzo ciekawy jakie będą rezultaty tej kampanii:)
8 8
odpowiedź
User
ubik
Oczywiście, że zagrażają AdTaily, na rynku reklamy specjalistycznej, nieco mniej komercyjnej, skierowanej do określonej grupy odbiorców. Cenowo są lepsi. Wiem bo korzystałem z usług AdTaily ale przeniosłem się do Ad4Mass.
8 8
odpowiedź
User
robin28
Na rynku jest spokojnie miejsce dla dwoch tego typu firm. Mass wchodzi ostro bo chce zdobyc rynek. Pewnie uda im sie ta promocja nadrobic zaleglosci.
8 8
odpowiedź
User
lorenzo
Trzeba im przyznać, że prężnie działają jak na nowo powstała firmę. Jestem pod wrażeniem jak szybko się rozwijają.
8 8
odpowiedź
User
ubik
Lorenzo: nie wiem dobrze ich oceniasz. Faktycznie istnieją dopiero od kilku miesięcy ale widać, że ostro pracują i nie sądzę że na tym etapie powinno się ich oceniać przez pryzmat "nowopowstałej firmy". Raczej mają już swoją pozycję na rynku.
8 8
odpowiedź