SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA

Adam Jankowski objął stanowisko head of digital marketing w Grupie IKEA w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w PZU, P4 i T-Mobile.

Adam Jankowski Article

Jankowski do IKEA Group przeszedł z firmy ubezpieczeniowej PZU, gdzie pracował od jesieni ub.r. Jako e-marketing unit manager odpowiadał tam m.in. za rozwój performance marketingu oraz nową strategię działań internetowych.

Wcześniej pracował w P4 (operatorze sieci Play) jako user experience expert. Był też związany przez ponad sześć lat z T-Mobile Polska. Był tam m.in. e-communication unit managerem & e-business coordinatorem.

Pracował również w agencjach reklamowych. Był m.in. e-marketing managerem w Euro RSCG Marketing House i e-marketing & business development managerem w TBWA Communication Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lojlność.
Szczerze, jako pracodawca, nie zatrudniłbym takiego człowieka patrząc w CV. Kto wie, czy za kilka miesięcy nie odejdzie do konkurencji, tak jak był w P4, potem T-Mobile. Nie oceniam tu umiejętności, bo pewnie są ogromne, tylko chodzi mi o lojalność wobec byłych pracodawców.
12 14
odpowiedź
User
Raf
Gratulacje Adam, gratulacje IKEA!
Odważny krok dla obu stron :)
10 10
odpowiedź
User
~luki..
@Lojalnosc, jesli zatrudniasz ludzi patrzac tylko w CV... to dziekuje bardzo za taki team... Nie zakladalbym ze ktos zatrudnil tego goscia bez porzadnej weryfikacji, zwlaszcza w ikea. Powodzenia Adam, fajne wyzwanie.
10 11
odpowiedź