Adam Małysz przyciąga więcej widzów niż rok temu

Trzy pierwsze konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich wsezonie 2007/2008 miały prawie 600 tys. widzów więcej niż rok temu.Wzrosły także cennikowe wpływy reklamowe z transmisji zawodów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnio każdy z trzech dwudniowych konkursów w skokachnarciarskich wyemitowanych dotychczas na antenie TVP 1 oglądało4,56 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.Udziały stacji w czasie transmisji wyniosły 38,13 proc. w grupie 4+i 34,09 proc. w 16-49.

Rok temu zawody Pucharu Świata cieszyły się mniejszapopularnością. Trzy pierwsze imprezy, które odbyły się w okresie od24 listopada do 17 grudnia 2006 roku, obejrzało w TVP 1 średnio3,96 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 34,95 proc. i33,37 proc.

W czasie transmisji, Jedynka była liderem rynku telewizyjnego.Na drugim miejscu znalazła się Dwójka z widownią wynoszącą 1,96mln. Dalej uplasowały się: TVN (1,75 mln) i Polsat (1,53 mln).

W porównaniu z zeszłym rokiem, tegoroczne konkursy osiągnęłytakże wyższe wpływy reklamowe. Wyniosły one 6,04 mln zł, podczasgdy rok temu było to 5,1 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że transmisje z zawodów PŚprzyciągały głównie mężczyzn, widzów powyżej 45. roku życia,mieszkańców wsi i najmniejszych miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych