Adam Sztaba reklamuje Miele

Firma Miele Polska rozpoczęła kampanię promującą urządzenia kuchenne. Twarzą projektu został kompozytor i dyrygent Adam Sztaba.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adam Sztaba reklamuje Miele

Idea kampanii odwołuje się do połączenia kulinariów ze światem muzyki. Pokazuje, że kuchnia to miejsce, w którym – jak w muzyce – liczy się idealna kompozycja i precyzja.

Hasło kampanii: „Odkryj kuchnię, która brzmi precyzją” komunikuje jedną z kluczowych cech urządzeń Miele: precyzję, która odnosi się do jakości wykonania i działania urządzeń, a także do kulinarnych efektów osiąganych w kuchni wyposażonej w Miele. 

- Szukaliśmy pomysłu, który kontekstowo wyróżnia i pokazuje klasę marki.  Zależało nam na zakomunikowaniu takich cech, które stanowią rzeczywistą przewagę naszych urządzeń - mówi Agata Majerska-Węgier, brand activation manager z Miele Polska. - Świat muzyki i sztuki to także naturalny kontekst dla marki premium, w którym czujemy się doskonale. Cieszymy się też ze współpracy z Adamem Sztabą – jednym z najważniejszych współczesnych kompozytorów, który znakomicie wcielił się w rolę wirtuoza w kuchni Miele, a także skomponował specjalny utwór z motywem dźwięków urządzeń Miele.

 

Kampania realizowana jest online, w prasie, OOH i w kinach. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz współpracę z ambasadorem odpowiada agencja GoldenSubmarine. Producentem materiałów video jest studio Brown Sugar. Za działania offline odpowiada dom mediowy Star Media. 

Kampania potrwa do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta