Adam Woronowicz "w swoim tempie" reklamuje piwo Łomża Pils (wideo)

Van Pur ruszył z drugą odsłoną kampanii pod hasłem "W swoim tempie". Występujący w niej Adam Woronowicz promuje piwo Łomża Pils. Za jej realizację odpowiadają agencja Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys, reżyser Sam Akina, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adam Woronowicz "w swoim tempie" reklamuje piwo Łomża Pils (wideo)

Marka piwa Łomża produkowanego przez Van Pur wystartowała właśnie z nowym spotem reklamowym dedykowanym wariantowi Łomża Pils. Film emitowany jest w telewizji oraz w Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe działania content’owe prowadzone na kanałach digital marki.Nowa historia o „Chmielu bąbelu” jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej Łomży „W swoim tempie”. Reklama utrzymana jest w duchu nowej idei kreatywnej marki jest zaskakująco, lekko abstrakcyjnie i z przymrużeniem oka.

Głównym jej bohaterem jest  aktor Adam Woronowicz.

- Nowy spot reklamowy Łomża niezmiennie zachęca do czerpania przyjemności z wolnych chwil w swoim tempie, jednocześnie prezentując wariant piwa Łomża Pils – mówi Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu Van Pur. –  Niespiesznie leżakowany zyskał uznanie wielu konsumentów. Łomża Pils to idealne rozwiązanie na wyjątkowe chwile z przyjaciółmi na łonie natury, z dala od wielkomiejskiego zgiełku - dodaje Grodzińska.

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"