SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group

Agata Florczak awansowała na stanowisko business integrated managerki w Audience Media Group, grupie mediowej specjalizującej się w digital marketingu. Do zespołu dołączyły też Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.

Article

Agata Florczak związana jest z Audience Media Group od marca. Jako head of performance marketing odpowiadała za szeroko rozumiane działania efektywnościowe. Ma doświadczenie w obsłudze kampanii rozliczanych w modelach CPC, CPL, CPS SUC, opartych o display, nativ, push, retargeting oraz e-mailing.

Teraz awansowała na business integrated managerkę. Obszar jej kompetencji obejmuje – oprócz dotychczasowych działań z zakresu marketingu efektywnościowego – wsparcie klientów w realizacji kampanii reklamowych wideo online oraz digital audio.
Agata Florczak z branżą marketingową związana jest od ponad 10 lat. Odpowiadała zarówno za pozyskiwanie klientów, jak i realizację oraz optymalizację kampanii afiliacyjnych, a także za tworzenie strategii wielokanałowych i media planów.  

Do AMG dołączyły też: Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.

Zofia Kostrzewa na stanowisku account managerki odpowiada za koordynację działań związanych z kampaniami efektywnościowymi. Jest absolwentką neurokognitywistyki na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Z Uniwersytetem związana jest również jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii, gdzie prowadzi zajęcia m.in. ze statystyki. Pracuje również w Emotion Cognition Lab (Interdyscyplinarne Laboratorium Regulacji Emocjonalnej i Procesów Poznawczych), w ramach którego współprowadzi projekty badawcze.

Anastasiya Baranouskaya jako junior traffic managerka odpowiada za testy, implementację oraz monitorowanie kampanii z obszaru performance marketingu, wideo oraz audio. Jest absolwentką kierunku Frontend Web Developer.

Sylwia Szeszko na stanowisku junior account managerki odpowiada zarówno za współpracę z wydawcami, jak i za prowadzenie oraz optymalizację kampanii efektywnościowych i kampanii wideo. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

Dołącz do dyskusji: Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl