SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agata Piotrowska w Plej

Agata Piotrowska dołączyła do zespołu agencji Plej, obejmując stanowisko business development director.

Agata Piotrowska Article

Do obowiązków Piotrowskiej będzie należeć całościowa reprezentacja agencji w projektach newbusinessowych, w tym obsługa postępowań przetargowych, odpowiadanie na briefy i zapytania ofertowe oraz kontakt z potencjalnymi klientami agencji.

W Plej raportuje bezpośrednio do zarządu. W strukturze dołącza do części agencji kierowanej przez Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej (obok kreacji, strategii i PR-u).

Zobacz: Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej

Agata Piotrowska przechodzi z Feeders Agency

Agata Piotrowska poprzednio związana była z agencją Fantasyexp. Wcześniej pracowała w agencji Feeders, gdzie jako jako new business officer kierowała  działaniami nowo-biznesowymi agencji,  łącząc przy tym kompetencje Feeders i 2012 Agency, które wspólnie tworzą grupę reklamową.

Wcześniej doświadczenie zawodowe gromadziła w Fantasyexpo, Isobar, Kalicinscy.com, OS3, Euro RSCG (Havas) czy Saatchi&Saatchi. Pracowała zarówno w strukturach client service, jak i w obszarze business development. Komunikacją marketingową zajmuje się od ponad 16 lat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Jestem pewien, że to początek długiej i udanej współpracy. Agata znana jest plejowemu gronu kierowniczemu z pracy w poprzednich agencjach, a jej szerokie doświadczenie mówi samo za siebie. Witamy Agatę na pokładzie Plej, życzymy ciekawych i rozwijających wyzwań przetargowych i satysfakcji z wygranych kampanii i marek – mówi Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.

Dołącz do dyskusji: Agata Piotrowska w Plej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
Ciekawe czy powstanie, a może już jest jakaś firma która nazywa się TiMobajl?
0 0
odpowiedź