„Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ze słabą widownią. Serial ma tylko 960 tys. widzów

Nowy amerykański serial „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ogląda średnio 960 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ze słabą widownią. Serial ma tylko 960 tys. widzów

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” (emitowanych we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 3 marca br.) wyniosła 960 tys. osób. Przełożyło się to na 5,74 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów (1,04 mln) zgromadził pierwszy odcinek produkcji.

Oglądalność serialu odcinek po odcinku

W paśmie nadawania „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” TVP1 przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się na aż 36,32 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (film fabularny i „Hell's Kitchen”; 9,81 proc.) oraz TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 9,52 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność „Strażaków” na tle konkurencji

„Agenci T.A.R.C.Z.Y.” to amerykański serial science-fiction, opowiadający o grupie agentów prowadzących śledztwa w sprawie ludzi posiadających super moce i paranormalnych wydarzeń na całym świecie. To wspólna produkcja ABC Studios, Marvel Television i Mutant Enemy, wcześniej emitowana w Polsce jedynie na kodowanym kanale FOX.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style