Agencja 19 południk prowadzi launch nowego produktu Classen

Firma Classen, producent podłóg i stolarki drzwiowej, wprowadza na rynek nowy system listw wykończeniowych o nazwie Noox. Za nazwę, identyfikację i strategię marki odpowiada agencja 19 Południk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja 19 południk prowadzi launch nowego produktu Classen

Tożsamość nowej marki Noox została oparta na kluczowej funkcjonalności, czyli łatwości montażu systemu listwowego, bez konieczności użycia profesjonalnych narzędzi. Claim marki brzmi „Dobrze się składa”.

- Innowacja jest możliwa w każdej kategorii rynkowej. Jednak jej miarą jest po pierwsze użyteczność dla konsumenta, po drugie zaś to, czy uda nam się przedstawić ją w takim sposób, aby była dla niego zrozumiała. Przed takim zadaniem stanęliśmy w ramach współpracy z firmą Classen - podkreśla Szymon Serej, strategy consultant w agencji 19 Południk, odpowiedzialnej za launch brandu na rynek.

Wprowadzenie produktu planowane jest w pierwszym kwartale 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"