AHA i Estmage mają nowego klienta

AHA i Estimage w tandemie dla Zasada Rowery

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa komunikacyjna AHA, w skład której obok agencji reklamowej AHA, wchodzi Estimage Public Relations, rozpoczęły pracę nad strategią komunikacyjną dla firmy Zasada Rowery.

Grupa AHA pozyskała nowego klienta bez przetargu i podpisała z nim umowę na czas nieokreślony.

Strategicznym zadaniem rozpoczynającym współpracę jest zbudowanie nowego pozycjonowania marki rowerów MAXIM produkowanych przez Zasada Rowery i na tej podstawie stworzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej.

Przedstawiciele firmy Zasada Rowery - znanej na polskim rynku i cieszącej się zaufaniem dystrybutorów oraz klientów - zdecydowali się na współpracę z AHA ponieważ zaprezentowana im oferta doskonale trafiała w aktualne potrzeby firmy.

Agencja reklamowa AHA będzie czuwać nad całością działań - zadba zarówno o projektową stronę wszelkich przedsięwzięć, jak i o ich wsparcie promocyjno-reklamowe. Na początek planowana jest zmiana dotychczasowego logo Zasada Rowery oraz MAXIM. W kolejnych miesiącach przewidziana jest kampania reklamowa, mająca na celu wzmocnienie dotychczasowych pozytywnych skojarzeń z marką Zasada oraz upowszechnienie jej nowego designu.

Estimage PR zajmie się kampanią informacyjną w mediach dotyczącą firmy i jej produktów. W początkowej fazie najistotniejsze będzie utrwalenie i wzmocnienie istniejącej już świadomości marek Zasada Rowery i MAXIM wśród obecnych i potencjalnych użytkowników sprzętu rowerowego. Kolejne działania zsynchronizowane z działaniami AHA, będą podejmowane odpowiednio do postępu prac i zachodzących zmian.

Zasada Rowery istnieje od 1992 r. Jest jednym z czołowych producentów sprzętu rowerowego w Polsce i właścicielem marki MAXIM. Firma korzysta z komponentów tajwańskich oraz części najbardziej uznanych dostawców światowych marek. Rocznie produkcja wynosi około 30 tysięcy rowerów.

W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style