Akcja informacyjno-promocyjna SOYA MENO

W połowie stycznia 2004 r. rozpoczęła się niszowa akcja informacyjno-promocyjna firmy farmaceutycznej Medana Terpol Group dla preparatu menopauzalnego Soya Meno

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Skierowana jest do kobiet w wieku 45+. Agencja reklamowa ORPHA opracowała materiały informacyjne akcji, w tym ,,Dzienniczek zdrowia kobiety po czterdziestce”. Od innych, typowych poradników dla kobiet w tym wieku, "Dzienniczek" odróżnia się formatem i kolorystyką oraz wyjątkową funkcjonalnością. Jest on podręcznym vademecum medycznym i osobistą książeczką zdrowia, do której lekarz wpisuje notatki z badania, a pacjentka obserwacje o stanie swojego organizmu.

"Dzienniczek zdrowia kobiety po czterdziestce" został entuzjastycznie przyjęty przez ginekologów. Jest on doskonałym materiałem wspierającym terapię kobiet w okresie menopauzalnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style