Aldi "ma to coś" na święta (wideo)

"W te święta  Aldi ma to Coś - świątecznego i magicznego dla swoich klientów" - pod takim hasłem wystartowała kolejna, tym razem świąteczna odsłona kampanii sklepów Aldi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aldi "ma to coś" na święta (wideo)

W świątecznym spocie reklamowym Aldi buduje wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Kampania rusza z końcem listopada.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aldi-niemarnowanie-jedzenia-sylwia-majcher ##

Święta w Aldi

Zaplanowane działania obejmują telewizję (emisja w największych stacjach telewizyjnych), digital, komunikację w social mediach, POS, OOH, działania online video, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży.

- W komunikacji wykorzystany został motyw przygotowań świątecznych oraz wyjątkowa atmosfera świąt w każdym miejscu: w domu, na zakupach, a nawet w drużynie Mikołaja. Pozytywna atmosfera i humor spotu niosą w świat przesłanie, że ALDI ma to COŚ wyjątkowego dla każdego! Nawet dla reniferów Mikołaja - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta