Aleksander Rosa szefem komunikacji korporacyjnej i public affairs w Pyszne.pl

Do zespołu Pyszne.pl dołączył Aleksander Rosa. Odpowiadać będzie za komunikację korporacyjną i wewnętrzną oraz kwestie związane z public affairs w roli corporate PR & public affairs managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Aleksander Rosa ma ponad 17-letnie doświadczenie w komunikacji zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Pierwsze kroki stawiał w agencji Edelman Polska, następnie m.in. w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji. Jako rzecznik prasowy reprezentował sieć Piotr i Paweł (również na etapie przejęcia biznesu przez SPAR) oraz CH Posnania (Apsys).

Pracował także w strukturze Międzynarodowych Targów Poznańskich (Grupa MTP). Związany z agencjami Prelite (Poznań), QA Comms (Poznań) i Grupą Afekt, gdzie był Dyrektorem Zarządzającym agencji IdPR. Wśród obsługiwanych przez niego klientów znalazły się m.in. sieć Netto, marki Herlitz, Pelikan, czy Orange (Afekt) oraz podmiot z branży RES - EDPR Polska (QA Comms).

Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i działaniach z obszaru PA. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Studiów Podyplomowych na SGH i UW.

Doradztwem i kompleksową obsługą projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej Pyszne.pl zajmuje się agencja K+PR, należąca do K+Group.

Pyszne.pl należy do Just Eat Takeway.com.

Poprzednio obowiązki corporate communications & public affairs manager Poland w Pyszne.pl pełnił Wojciech Maćkowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały