Szefowa marketplace’u Amazona przeszła do Castoramy

Aleksandra Borycka zaczęła pracę jako consumer and digital director Castorama Polska. Wcześniej pracowała m.in. w Amazonie, Kompanii Piwowarskiej i Drogeriach Natura.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szefowa marketplace’u Amazona przeszła do Castoramy

W Castorama Polska Aleksandra Borycka odpowiada za obszar cyfrowy. Do firmy przeszła z polskiego biura Amazona, w którym przez nieco ponad 2,5 roku pełniła funkcję head of marketplace.

Wcześniej Borycka przez siedem lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej. Zajmowała tam kolejno stanowiska starszego menedżera ds. przychodów, dyrektora ds. insightów oraz dyrektora ds. rozwoju nowych kategorii.

Była też związana m.in. z Drogeriami Natura (w latach 2012-14, jako dyrektor marketingu), Ruchem (w latach 2010-12, jako wicedyrektor ds. projektów strategicznych) oraz Roland Berger Strategy Consultants (w latach 2006-10, jako starszy konsultant).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]