Alexa od Amazona obsłuży gości hoteli Marriott

Marriott International podpisał umowę współpracy z Amazonem. Gości w hotelach tej sieci obsłuży za pośrednictwem głośnika Amazan Echo asystentka głosowa Alexa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Goście hoteli Marroitt za pomocą Alexy będą mogli zamawiać z pokoju posiłki, wzywać obsługę hotelową, zadzwonić na recepcję, a także sterować ogrzewaniem, klimatyzacją czy roletami. Urządzenie pozwoli także na sprawdzenie informacji o hotelu, rezerwacji czy atrakcjach w mieście pobytu.

W przyszłości klienci z własnym urządzeniem Amazon Echo będą mogli podłączyć je pod hotelową sieć, dzięki czemu odtworzą na przykład swoją muzykę czy audiobooka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/inteligentny-glosnik-co-wybrac ##

Amazon dostarczy Alexę w pierwszej fazie do wybranych pokoi i hoteli. Na razie nie sprecyzowano terminarza zaopatrzenia placówek, wiadomo jednak, że sprzęt trafiać będzie do hoteli z całego portfolio Marriott  International (m.in. Marriott, Westin, St. Regis, Aloft i Autograph Collection Hotels).

Marriott International posiada ponad 6,5 tys. obiektów funkcjonujących w 127 krajach, pod 30 różnymi markami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji