SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

All Screen Planner od OMD - wspólne planowanie kampanii w telewizji i na YouTubie

Dom mediowy OMD wprowadza platformę All Screen Planner pozwalającą optymalnie planować emisję reklam w telewizji i na YouTubie. Firma przekonuje, że przynosi to duże oszczędności.

All Screen Planner jest oparty na połączenia wyników oglądalności telewizji dostarczanych przez Nielsen Audience Measurement i danych wyświetleń materiałów wideo na YouTubie. Na tej podstawie narzędzie definiuje optymalne parametry kampanii w danej grupie celowej.

Przedstawiciele OMD wyjaśniają, że wprowadzenie tego narzędzia to ich odpowiedź na rosnącą fragmentaryzację rynku telewizyjnego, malejącą efektywność w budowaniu zasięgów przez reklamy w telewizji i wzrost znaczenia wideo w internecie. - Przeprowadziliśmy szereg kampanii testowych i ich wyniki były zgodne z oczekiwaniami. All Screen Planner pozwala zoptymalizować zasięgi kampanii wideo w telewizji i na YouTubie - przekonuje Jakub Bierzyński, CEO firmy.

OMD zapowiada, że oferta All Screen Plannera będzie poszerzana o kolejne serwisy wideo.

Dołącz do dyskusji: All Screen Planner od OMD - wspólne planowanie kampanii w telewizji i na YouTubie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reklamawtv.pl
All screen planner - czyli ile tych ekranów? TV i Youtube? Mam poważną wątpliwość nie tylko co do metodologii, ale przede wszystkim do intencji.
odpowiedź
User
uważam że
ja podobnie, metodologię liczenia zasięgu multimedialnego skrzętnie pominięto na prezentacji. a tam jest pies pogrzebany
odpowiedź
User
Zaintrygowany
Witam, czy moga Panstwo (OMD) moga wytlumaczyc ZASADE wyliczania zasiegow?
odpowiedź