Ambasadorzy KFC testują kanapki Wrapstar

Rozpoczęła się rekomendacyjna kampania reklamowa kanapki Wrapstar. Akcję – obejmującą tysiąc osób chcących być ambasadorami KFC – prowadzi agencja Streetcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Wrapstar, nowej kanapki w restauracjach KFC, tysiąc aktywnych towarzysko osób w wieku 20-35 lat, które zadeklarowały, że chcą zostać ambasadorami tej sieci, otrzymało przesyłki z kuponami upoważniającymi do bezpłatnego otrzymania tego zestawu dla siebie i swoich znajomych oraz materiały informacyjne o tym produkcie. Uzupełnieniem akcji są działania w internecie zapewniające stały kontakt z jej uczestnikami. Kampanię zakończy pogłębione badanie wśród ambasadorów obejmujące m.in. kontekst spożycia, najczęściej występujące powody wyboru restauracji, opinię na temat samego produktu oraz intencje zakupowe. Akcję na zlecenie zarządzającej siecią KFC firmy AmRest prowadzi agencja Streetcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję