SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Analitycy: TVN miał 13-241 mln zł straty netto w II kw.

Grupa medialna TVN mogła w II kw. zanotować stratę netto na poziomie od 13 do 241 mln zł, wynika z prognoz analityków. Konsensus wynosi 135 mln zł straty wobec 68 mln zł zysku przed rokiem.

Analitycy: TVN miał 13-241 mln zł straty netto w II kw.

TVN poda wyniki za II kw. w czwartek, 9 sierpnia, przed rozpoczęciem sesji na GPW.

Przychody spółki mogły wynieść 444-519 mln zł, oceniają analitycy z pięciu domów maklerskich uwzględnionych w prognozie. Średnia ich przewidywań wynosi 462 mln zł wobec 724 mln zł przed rokiem.

Zdaniem analityków Ipopema Securities, przychody z segmentu reklamy TV grupy spadną o 10% r/r. Będzie to rezultat negatywnego wpływu Euro 2012 na rynek reklamowy. Według analityków reklamodawcy wycofywali się z rynku wystraszeni wysokimi cenami i konkurencją oficjalnych sponsorów imprezy. Analitycy IDMSA spodziewają się, że przychody reklamowe TVN z rynku telewizyjnego mogły spaść w II kw. aż o ok. 8%. Ich zdaniem, spółka i tak mogła spisać się lepiej niż cały rynek, który prawdopodobnie kurczył się w jeszcze szybszym tempie.

Zysk operacyjny (EBIT) TVN może wynieść w II kw. od 122 do 171 mln zł przy średniej na poziomie 144 mln zł. Przed rokiem spółka miała 158 mln zł zysku operacyjnego.

  • Więcej informacji:
  • TVN
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Analitycy: TVN miał 13-241 mln zł straty netto w II kw.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
a dlaczego dyr programowy zlamal noge ?
8 8
odpowiedź
User
Marcin
…bo strata zbyt duża.
8 8
odpowiedź
User
olga
co ma wspólnego wypadek dyr programowego do wyniku Pana Tyborowicza błagam, program był ustalony miesiące przed wypadkiem. Jeśli patrzymy kto zawinił to jasne...Biuro Reklamy...
8 8
odpowiedź