SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Animowane zwierzęta reklamują pieczywo w sklepach Żabka (wideo)

Pod hasłem „Świeże pieczywo. Rano i po południu” rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów Żabka. Akcję przygotowały agencja Heart & Brain oraz domy mediowe PRO Media House i Media Direction OMD.

Animowane zwierzęta reklamują pieczywo w sklepach Żabka (wideo)

Prowadzona od 15 sierpnia kampania Żabki podkreśla bogaty wybór i wysoką jakość pieczywa w sklepach tej sieci i informuje, że jest ono dostępne w nich o każdej porze, także po południu i wieczorem. W animowanych reklamach występują sympatyczne zwierzęta: ekspedientką w sklepie jest żabka, a jej klientami pszczoła, truteń, pająki, ślimaki i świetliki.

To nowa konwencja kreatywna kampanii Żabki. W jej poprzednich reklamach w różnych wcieleniach (policjanta, strażaka, sportowca i naukowca) występował Michał Zieliński, aktor-parodysta znany z programu „Szymon Majewski Show” (przeczytaj więcej i obejrzyj ostatni z tych spotów).

Nowe reklamy Żabki przygotowała agencja Heart & Brain, założona niedawno przez Karolinę Czarnotę, Monikę Kamińską i Bartka Ramsa, który wcześniej w Publicisie przygotowywali kampanie z Sercem i Rozumem dla TP i Orange. Akcja reklamowa Żabki jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radiu (m.in. RMF FM i  Radio ZET), interncie oraz samych sklepach tej sieci (materiały POS). Za zakup mediów do kampanii odpowiadają domy mediowe PRO Media House (telewizja i radio) oraz Media Direction OMD (internet), a za działania PR - agencja Q&AConsulting.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Animowane zwierzęta reklamują pieczywo w sklepach Żabka (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Reklama żabki jest obrzydliwa zwłaszcza w kontekście produktów spożywczych,
pieczywa!!!!!! Trzeba było jeszcze oprócz pająków spacerujących po żywności,
dodać karakony... Z pewnością nie brakuje ich w sklepach Żabki! Smacznego!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź
User
Ama
Szkoda pieniędzy na reklamę, która jest antyreklamą! Bezsens!
odpowiedź
User
fred
Współczuję następnym klientom agencji reklamowej Heart & Brain. Agencja wykazuje kompletny brak profesjonalizmu! Reklama Żabki to infantylna bzdura.
odpowiedź
User
publikot
po nieudanym starcie trzeba takie rzeczy robić.
a było się bawić z klientem za plecami?
odpowiedź
User
ajajajaj
podobnie było z akcjami facebooka..
odpowiedź