Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips

Aktorka i piosenkarka Anna Dereszowska została ambasadorką reklamową produktów marki Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji. Współpracę zaplanowano na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips
Anna Dereszowska

Wizerunek Anny Dereszowskiej będzie wykorzystywany do reklamowania urządzeń Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.

Firma uzasadnia, że Dereszowska pasuje do tej roli, ponieważ łączy pracę zawodową z obowiązkami matki i jak każda kobieta chce wyglądać pięknie, chociaż nie zawsze ma na to wystarczająco dużo czasu.

W pierwszym etapie współpracy przygotowano spoty z aktorką promujące produkty Philips do stylizacji i pielęgnacji włosów: prostownicę, szczotkę obrotową, suszarkę, lokówko-suszarkę i lokówkę stożkową. Klipy będą emitowane na YouTubie i w serwisach VoD.

Produkcją tych spotów zajęła się firma Klawitermedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Royal Philips nie ma w Polsce jednej agencji do stałej obsługi reklamowej.

Współpraca marki Philips z Anną Dereszowską obejmuje też materiały POS oraz udział aktorki w konferencjach prasowych.

Przypomnijmy, że w br. Dereszowska wystąpiła u boku Kevina Spacey w spocie promującym kredyt gotówkowy w BZ WBK (obejrzyj go), natomiast w poprzednich latach reklamowała kosmetyki Palette do koloryzacji włosów (więcej na ten temat).

W br. magazyn „Forbes” oszacował wartość marketingową Anny Dereszowskiego na 238,1 tys. zł, co dało jej 64. miejsce na liście stu najcenniejszych polskich gwiazd (zobacz całe zestawienie).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"