Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips

Aktorka i piosenkarka Anna Dereszowska została ambasadorką reklamową produktów marki Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji. Współpracę zaplanowano na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips
Anna Dereszowska

Wizerunek Anny Dereszowskiej będzie wykorzystywany do reklamowania urządzeń Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.

Firma uzasadnia, że Dereszowska pasuje do tej roli, ponieważ łączy pracę zawodową z obowiązkami matki i jak każda kobieta chce wyglądać pięknie, chociaż nie zawsze ma na to wystarczająco dużo czasu.

W pierwszym etapie współpracy przygotowano spoty z aktorką promujące produkty Philips do stylizacji i pielęgnacji włosów: prostownicę, szczotkę obrotową, suszarkę, lokówko-suszarkę i lokówkę stożkową. Klipy będą emitowane na YouTubie i w serwisach VoD.

Produkcją tych spotów zajęła się firma Klawitermedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Royal Philips nie ma w Polsce jednej agencji do stałej obsługi reklamowej.

Współpraca marki Philips z Anną Dereszowską obejmuje też materiały POS oraz udział aktorki w konferencjach prasowych.

Przypomnijmy, że w br. Dereszowska wystąpiła u boku Kevina Spacey w spocie promującym kredyt gotówkowy w BZ WBK (obejrzyj go), natomiast w poprzednich latach reklamowała kosmetyki Palette do koloryzacji włosów (więcej na ten temat).

W br. magazyn „Forbes” oszacował wartość marketingową Anny Dereszowskiego na 238,1 tys. zł, co dało jej 64. miejsce na liście stu najcenniejszych polskich gwiazd (zobacz całe zestawienie).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"