Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips

Aktorka i piosenkarka Anna Dereszowska została ambasadorką reklamową produktów marki Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji. Współpracę zaplanowano na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips
Anna Dereszowska

Wizerunek Anny Dereszowskiej będzie wykorzystywany do reklamowania urządzeń Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.

Firma uzasadnia, że Dereszowska pasuje do tej roli, ponieważ łączy pracę zawodową z obowiązkami matki i jak każda kobieta chce wyglądać pięknie, chociaż nie zawsze ma na to wystarczająco dużo czasu.

W pierwszym etapie współpracy przygotowano spoty z aktorką promujące produkty Philips do stylizacji i pielęgnacji włosów: prostownicę, szczotkę obrotową, suszarkę, lokówko-suszarkę i lokówkę stożkową. Klipy będą emitowane na YouTubie i w serwisach VoD.

Produkcją tych spotów zajęła się firma Klawitermedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Royal Philips nie ma w Polsce jednej agencji do stałej obsługi reklamowej.

Współpraca marki Philips z Anną Dereszowską obejmuje też materiały POS oraz udział aktorki w konferencjach prasowych.

Przypomnijmy, że w br. Dereszowska wystąpiła u boku Kevina Spacey w spocie promującym kredyt gotówkowy w BZ WBK (obejrzyj go), natomiast w poprzednich latach reklamowała kosmetyki Palette do koloryzacji włosów (więcej na ten temat).

W br. magazyn „Forbes” oszacował wartość marketingową Anny Dereszowskiego na 238,1 tys. zł, co dało jej 64. miejsce na liście stu najcenniejszych polskich gwiazd (zobacz całe zestawienie).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?