SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Jurgaś po 9 latach odchodzi z Burda Media. Będzie nowa naczelna „Glamour”

Z końcem października 2018 roku Anna Jurgaś odeszła z Burda Media Polska, gdzie od 2009 roku była redaktor naczelną miesięcznika „Glamour”.

Anna Jurgaś Article

Wydawca nie komentuje odejścia Jurgaś z firmy. - Na początku listopada zostanie ogłoszone nazwisko nowej redaktor naczelnej - wyjaśnia Burda Media.

Anna Jurgaś z Wydawnictwem Burda związana była od października 2009 roku, kiedy przejęła stanowisko redaktor naczelnej „Glamour”. Poprzednio pracowała w Edipresse jako redaktor naczelna magazynów „Hot, Moda & Shopping” i „Viva! Moda”, a także kierowała działem Moda w dwutygodniku „Viva!”. W latach 1996-2002 była fashion directorem w magazynie „Elle”.

Odejście Anny Jurgaś to kolejna zmiana w Burdzie w ostatnim czasie. W zeszłym tygodniu z wydawnictwem rozstała się Aldona Sosnowska-Szczuka, która przez ponad 4 lata pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala”.

„Glamour” miał być bliżej millenialsów

Przypomnijmy, że na początku roku w miesięczniku „Glamour” wprowadzono zmiany mające przybliżać go do tzw. pokolenia millenialsów. Oparto je na wynikach badań wśród czytelniczek, które miały potrzeby podobne do oczekiwań tzw. pokolenia millenialsów. Zmodyfikowaniu uległ też konkurs Glammies. - Magazyn chce promować dziewczyńskość i siłę kobiecości - tłumaczyła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Jurgaś.

Jesienią 2017 roku w „Glamour” zmieniono layout, poszerzono działy mody, urody, fitnessu, zdrowia, kultury oraz psychologii oraz wprowadzono sekcje Newsletter i Wellbeing. Natomiast na początku ub.r. Burda International Polska uzyskała przedłużenie o kilka lat licencji na wydawanie pisma.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Glamour” w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 32 250 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Jurgaś po 9 latach odchodzi z Burda Media. Będzie nowa naczelna „Glamour”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert rynku mediów
Jak widać żaden z millenialsów nie dał się nabrać, oni przeciez nie kupują gazet. Generalnie kazdy bardziej rozgarnięty ucieka z prasy, bo nie ma ona żadnej przyszłości. Teraz opłaca się być jutuberem i zyc z tego co sie da użebrać podczas streamów albo dzieki zachwalaniu różnych produktów za pieniądze.
34 16
odpowiedź
User
Chichocik
ha ha ha ha !!!
22 11
odpowiedź
User
Sandzi
Żyrafa myśli że kołnierzyk postawi i NIE będzie widać 😁
21 24
odpowiedź
User
Maciek
Najwyraźniej nie była wystarczająco glamour. Myślę, że nowy naczelny powinien pochodzić z Faktu albo SE i koniecznie musi być mistrzem internetów. Nie gwiazdą, tylko mistrzem, ekspertem od contentu. W SE kojarzę jedną osobę, która przez lata ciężkiej pracy doprowadziła portale w wydawnictwie na szczyty popularności. Tyle że ona została podkupiona przez inne wydawnictwo, bodaj medyczne.
10 18
odpowiedź
User
Kto nastepny
To teraz kolej... Czy pomogą zakupione polubienia na insta pani z Claudii?
15 16
odpowiedź