Anna Jurgaś po 9 latach odchodzi z Burda Media. Będzie nowa naczelna „Glamour”

Z końcem października 2018 roku Anna Jurgaś odeszła z Burda Media Polska, gdzie od 2009 roku była redaktor naczelną miesięcznika „Glamour”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Anna Jurgaś po 9 latach odchodzi z Burda Media. Będzie nowa naczelna „Glamour”
Anna Jurgaś

Wydawca nie komentuje odejścia Jurgaś z firmy. - Na początku listopada zostanie ogłoszone nazwisko nowej redaktor naczelnej - wyjaśnia Burda Media.

Anna Jurgaś z Wydawnictwem Burda związana była od października 2009 roku, kiedy przejęła stanowisko redaktor naczelnej „Glamour”. Poprzednio pracowała w Edipresse jako redaktor naczelna magazynów „Hot, Moda & Shopping” i „Viva! Moda”, a także kierowała działem Moda w dwutygodniku „Viva!”. W latach 1996-2002 była fashion directorem w magazynie „Elle”.

Odejście Anny Jurgaś to kolejna zmiana w Burdzie w ostatnim czasie. W zeszłym tygodniu z wydawnictwem rozstała się Aldona Sosnowska-Szczuka, która przez ponad 4 lata pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala”.

„Glamour” miał być bliżej millenialsów

Przypomnijmy, że na początku roku w miesięczniku „Glamour” wprowadzono zmiany mające przybliżać go do tzw. pokolenia millenialsów. Oparto je na wynikach badań wśród czytelniczek, które miały potrzeby podobne do oczekiwań tzw. pokolenia millenialsów. Zmodyfikowaniu uległ też konkurs Glammies. - Magazyn chce promować dziewczyńskość i siłę kobiecości - tłumaczyła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Jurgaś.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"