SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Glamour” bliżej millenialsów: zmiany w języku, szacie graficznej i konkursie Glammies

W miesięczniku „Glamour” (Burda International Polska) wprowadzono zmiany mające przybliżać go do tzw. pokolenia millenialsów. Zmodyfikowano też konkurs Glammies. - Magazyn chce promować dziewczyńskość i siłę kobiecości - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jego redaktor naczelna Anna Jurgaś.

Article

Zmiany wprowadzone w „Glamour” oparto na wynikach badań wśród czytelniczek. Okazało się, że ich znaczna część ma potrzeby podobne do oczekiwań tzw. pokolenia millenialsów. - Potrzebują autentyczności, równowagi między pracą a życiem prywatnym, są bardzo aktywne w internecie, stawiają na indywidualizm, są konsumentkami w skali globalnej - wylicza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Jurgaś, redaktor naczelna magazynu. Zaznacza, że millenialsów definiuje na podstawie tych cech, a nie jako grupę wiekową.

W związku z tym zmieniono język obecny na łamach „Glamour”. - Inne tytuły pozycjonują się jako autorytety, trochę narzucają swoje opinie. A wśród kobiet z grupy millenialsów taka postawa się już zupełnie zdewaluowała. Nasz język jest natomiast autentyczny, bezpośredni, z poczuciem humoru, odwołujący się do osobistych doświadczeń. Czytelniczki to czują, rozumieją i dzięki temu czują się z nami związane - opisuje Anna Jurgaś.

Zmodyfikowano również stylistykę fotografii obecnych w miesięczniku, która obecnie wykracza zdecydowanie poza schemat modowy. - Muszą być to obrazki nie tyle piękne, co angażujące - lifestylowe, z poczuciem humoru. Przykładowo panowało przekonanie, że na okładkach modowych modelki nie mogą się uśmiechać, bo to dodaje prestiżu. Ale ta teoria już umarła - millenialsi nie chcą wywyższania się i pokazywania, że jest się z innego świata - stwierdza redaktor naczelna „Glamour”.

Ponadto zmieniono dobór produktów kosmetycznych w corocznym konkursie Glammies. W jego obecnej edycji uwzględniono przede wszystkim produkty dające natychmiastowy efekt i odzwierciedlające indywidualne potrzeby użytkowniczek.

„Glamour” chce promować pozytywnie rozumianą dziewczyńskość i siłę kobiecości. - Nasze czytelniczki bardzo się z tym identyfikują - chcą dobrze czuć się ze swoją kobiecością i czerpać z niej siłę - podkreśla Anna Jurgaś.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. w „Glamour” zmieniono layout, poszerzono działy mody, urody, fitnessu, zdrowia, kultury oraz psychologii oraz wprowadzono sekcje Newsletter i Wellbeing. Natomiast na początku br. Burda International Polska uzyskała przedłużenie o kilka lat licencji na wydawanie pisma.

Według danych ZKDP w listopadzie ub.r. sprzedaż ogółem „Glamour” wyniosła 34 759 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Glamour” bliżej millenialsów: zmiany w języku, szacie graficznej i konkursie Glammies

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Potrzebują autentyczności - Glamour - z pewnością to czysta autentyczność :) ....
odpowiedź
User
Ela
Dziewczyńskosc nie jest glamour
odpowiedź
User
Babcia Mówi
Ja tylko delikatnie wspomnę, nawiązując do okładki, że millenialsi to już zdążyli zapomnieć kiedy mieli swój pierwszy wirtualny seks.
To tyle w temacie mówienia językiem pokolenia millenialsów.
odpowiedź