SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Mucha i Anna Dereszowska promują czytelnictwo w kampanii TVN24

W poniedziałek 23 czerwca ruszyła druga odsłona kampanii telewizyjnej „Zaczytane wakacje”, promującej czytelnictwo podczas urlopów. W akcji udział biorą m.in. aktorki Anna Mucha i Anna Dereszowska. Jej częścią będzie też magazyn nadawany na antenie stacji.

Celem kampanii „Zaczytane wakacje” jest zachęcenie Polaków do czytania książek podczas wypoczynku na urlopie.  - Naszą kampanią zwracamy się do młodych ludzi, którym nawyki czytelnicze są szczególnie potrzebne, a starsi zapominają, by im je wpajać. Świat dziś często bazuje na naśladownictwie - dlatego chcemy pokazać jak najwięcej pozytywnych wzorców na przykładzie idoli młodych ludzi. To idole właśnie w spotach pokazali się z książką w różnych, nie tylko wakacyjnych sytuacjach - mówi Filip Łobodziński, współprowadzący „Zaczytanych wakacji”.

W ramach kampanii, na antenie TVN24 przez cały tydzień emitowane będą spoty telewizyjne (z udziałem m.in. Anny Muchy i Anny Dereszowskiej), a całotygodniową akcję zwieńczy sobotnia rozmowa z ich bohaterem w programie „Zaczytane wakacje”. Magazyn ten prowadzony przez Łobodzińskiego i Agatę Passent będzie emitowany co tydzień przez pięć kolejnych sobót, za każdym razem z innego miejsca w Polsce.

Prowadzący porozmawiają z gośćmi o książkach, polecą najciekawsze tytuły i będą namawiać widzów do czytania. W programie pojawią się także krótkie recenzje filmowe książek dla dzieci w wykonaniu Aleksego Krzysztofiaka. Do magazynu zapraszane będą osoby związane z miejscowością, z której będzie on transmitowany. Każdy jego odcinek zostanie poświęcony innemu gatunkowi literackiemu.

Pierwszy odcinek „Zaczytanych wakacji”, emitowany na żywo z Gdyni, stacja pokaże 28 czerwca o godz. 12.10. Ekipa magazynu odwiedzi potem m.in. Arłamów w Bieszczadach, Kraków i Ruciane Nida. Spoty telewizyjne będą pokazywane na antenie TVN24 do 2 sierpnia br.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN24 w maju 2014 roku wyniósł średnio 3,03 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Anna Mucha i Anna Dereszowska promują czytelnictwo w kampanii TVN24

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Geeez
Nie promują czytelnictwa, tylko książki, za których reklamę zapłaci wydawca.
odpowiedź