PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Raport o stanie czytelnictwa w Polsce. „Są powody do ostrożnego optymizmu”
Pięć ofert w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo
Maja Staśko w sporze o czytelnictwo w Polsce. "Snobizm"
Maja Staśko w sporze o czytelnictwo w Polsce. "Snobizm"
Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo
Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo
W pandemii Polacy wzięli się do czytania, najchętniej książek Remigiusza Mroza i Olgi Tokarczuk
W pandemii Polacy wzięli się do czytania, najchętniej książek Remigiusza Mroza i Olgi Tokarczuk
Media Group i Bringmore Advertising zajmą się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce
Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo
Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo
W pandemii odbiorcy uważniej czytają prasę drukowaną
Instytut Książki szuka agencji do kampanii promującej czytelnictwo
Mietek Szcześniak promuje czytelnictwo w kampanii społecznej "Mała książka - wielki człowiek"
Tamara Arciuch z Bartłomiejem Kasprzykowskim zachęcają do czytania (wideo)
Tamara Arciuch z Bartłomiejem Kasprzykowskim zachęcają do czytania (wideo)
Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo
BringMore Advertising i Media Group zrealizują kampanię promującą czytelnictwo
Instytut Książki ruszył z przetargiem na kampanię promującą czytelnictwo
Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
Media Group i BringMore Advertising przygotują kampanię promującą czytelnictwo
Instytut Książki wyda 3 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
Dotacja z MKiDN na promocję czytelnictwa dla Radia Kraków, nie dla RDC, TVP3, TV Trwam, Agory i „TP”
W USA rośnie popularność e-booków i audiobooków, ale nadal dominują książki drukowane
W USA prasa z najgorszym wynikiem od 2009 roku, w górę telewizja kablowa i internet
Fundacja „TP” i TV Republika z dotacjami od MKiDN, bez nich m.in. Agora, TV Trwam i TVP Olsztyn
„Tele Tydzień” i „Pani Domu” liderami czytelnictwa (dane za I półrocze)
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
Gemius, Nielsen i Millward Brown szykują wspólne badanie korzystania z mediów
60 mln zł wyniesie wartość rynku e-booków w Polsce
60 mln zł wyniesie wartość rynku e-booków w Polsce
Paweł Wujec: Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie
Empik ze spotem „w poszukiwaniu straconego czytelnika” w kinie (wideo)
Empik ze spotem „w poszukiwaniu straconego czytelnika” w kinie (wideo)
Rośnie czytelnictwo „Faktu”, „Gazeta Wyborcza” coraz słabiej (dane za I półrocze br.)
Rośnie czytelnictwo „Faktu”, „Gazeta Wyborcza” coraz słabiej (dane za I półrocze br.)
Anna Mucha i Anna Dereszowska promują czytelnictwo w kampanii TVN24
Anna Mucha i Anna Dereszowska promują czytelnictwo w kampanii TVN24
Wydawcy książek chcą jednolitej ceny na nowości wydawnicze, aby pomóc małym księgarniom
Najchętniej czytane dzienniki. Nowy lider tylko w Małopolsce
Najchętniej czytane miesięczniki: „Twój Styl”, „Claudia” i „Focus” na czele