Instytut Książki ruszył z przetargiem na kampanię promującą czytelnictwo

Instytut Książki rozpoczął przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo. Jej budżet wynosi blisko 1,8 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie realizowana we wrześniu oraz w grudniu br. Będzie kontynuacją ubiegłorocznych działań prowadzonych pod hasłem „Mała książka - wielki człowiek", skierowanej do osób posiadających dzieci (rodziców i dziadków), promującej czytanie od narodzin. Za tamte działania odpowiedzialne były agencje Media Group i .bringMore advertising.

Tegoroczne działania będą obejmować telewizję, outdoor, internet (m.in. social media), eventy i PR. Wybrana w przetargu agencja zajmie się stworzeniem spotów tv i zakupem czasu antenowego, stworzeniem reklam outdoorowych i wynajmem nośników, obsługą Facebooka, Twittera, Instagrama, marketingiem wirusowym, eventami oraz obsługą public relations.

Budżet kampanii wynosi dokładnie 1 788 617,89 zł netto. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 7 czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"