Głównym elementem kolejnej odsłony społecznej kampanii NPRCz 2.0 jest książka, która towarzyszy nam w sytuacjach, związanych z przygotowaniem i przeżywaniem Świąt Bożego Narodzenia, takich jak wybór prezentów, przyrządzanie potraw, świąteczne porządki czy składanie życzeń, znanych dobrze każdemu z nas.
W kampanii podkreślono, że święta to szczególny okres, spotkań i refleksji, w którym warto znaleźć czas na książkę.
Kampania „Czy to czas, by razem czytać?” wystartowała na nośnikach elektronicznych w komunikacji miejskiej w 16 miastach wojewódzkich w Polsce w autobusach, tramwajach, a w Warszawie także na nośnikach w metrze oraz wybranych kolejach podmiejskich. 15-sekundowe animacje emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych oraz kanałach własnych NPRCz 2.0 w Internecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ilu-polakow-czyta-ksiazki-polowa-w-ciagu-ostatniego-roku-nie-przeczytala-zadnej ##
Za kampanię odpowiada Narodowe Centrum Kultury, które koordynuje komunikację i promocję NPRCz 2.0. Koncepcja kreatywna świątecznej animacji – przygotowana przez agencję Punchline – tak jak w poprzednich kampaniach NPRCz 2.0 oparta jest na grze słownej z partykułą pytającą „CZY”, będącą logotypem NPRCz 2.0 oraz jednocześnie pierwszą sylabą wyrazu „czytanie”.
Promocja czytelnictwa także na TikToku i YouTube

Równolegle ze świąteczną kampanią społeczną prowadzone są inne aktywności promocyjne NPRCz 2.0 w Internecie. Działania te obejmują m.in. różnorodne aktywności w mediach społecznościowych, realizowane z influencerami i liderami opinii w formie literackich i czytelniczych wyzwań pod hasłem #czytamznprcz2.0, które promują czytanie w okresie okołoświątecznym, zwłaszcza wśród najmłodszych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kobiety-czesciej-niz-mezczyzni-czytaja-ksiazki ##
Kampania w mediach społecznościowych prowadzona jest w kanałach własnych NPRCz 2.0 oraz w mediach influencerów, w szczególności na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube.











