Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target

Do działu social media interaktywnego domu mediowego Mr Target dołączyli Anna Pacyna, Filip Wróblewski  oraz Tomasz Jakub Sysło.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target
Od lewej: Tomasz Jakub Sysło, Anna Pacyna i Filip Wróblewski

Poszerzenie zespołu związane jest z rozwojem interaktywnego domu mediowego Mr Target oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget, która należy do Mr Target.

Anna Pacyna w videoTarget objęła stanowisko account managera. Jest odpowiedzialna m.in. za planowanie i kreację kampanii na odpowiednich kanałach social media, przygotowywanie kontentu zarówno pod względem graficznym, jak i copywriterskim oraz za wsparcie zespołu Videotarget w innych projektach. W branży reklamowej pracowała m.in. dla takich brandów jak DrWitt, Fortuna, Łowicz, Włocławek, Krakus, Kotlin, Tarczyn, Pysio, Garden Agros-Nova oraz BIC Polska.

Tomasz Jakub Sysło w MrTarget odpowiada za strategię social mediowe, planowanie kampanii oraz ich realizację. Jest grafikiem, socjologiem oraz informatykiem. Opracowywał strategie social media dla Uniwersytetu SWPS, pracował też nad kampaniami dla Teatru Wrocławskiego.

Do MrTarget dołączył także Filip Wróblewski, który objął stanowisko social media specialist. Jest odpowiedzialny za planowanie i wdrożenie strategii dotyczących promocji na kanałach w mediach społecznościowych. Swoje doświadczenie zdobywał w szkołach za granicą, między innymi w Martin College z Sydney, gdzie ukończył zarządzanie eventami. Przez lata organizował imprezy oraz eventy w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"