SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Skorulska w agencji MetrixLab

Do agencji badawczej MetrixLab dołączyła Anna Skorulska obejmując stanowisko associate director w dziale badawczym.

fot. mat. pras.Article

Skorulska będzie odpowiedzialna za merytoryczny nadzór nad projektami oraz współpracę z klientami.

Jest związana z branżą badawczą od ponad 20 lat, ostatnio pracowała w Ipsos kierując zespołem badań komunikacji - Creative Excellence.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

We wcześniejszych latach w ramach Ipsos i Millward Brown budowała swoje kompetencje współpracując  z wieloma kluczowymi firmami, zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym.

- Doświadczenie, kompetencje badawcze oraz umiejętność współpracy z klientami, które posiada Ania doskonale się wpisują w politykę MetrixLab w Polsce. Osobiście bardzo się cieszę, że będziemy mogli znów pracować i budować coś razem - mówi Łukasz Głowacki, senior client director w MetrixLab Polska.

Dołącz do dyskusji: Anna Skorulska w agencji MetrixLab

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl