SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anomaly globalną agencją kreatywną marki Sally Hansen

Firma kosmetyczna Coty zdecydowała, że globalnie obsługą kreatywną marki Sally Hansen zajmie się agencja Anomaly. Tym samym kończy współpracę z agencją Laird&Partners.

Agencja Anomaly zajmie się obsługą kreatywną w zakresie kampanii tv, prasowych, w social mediach, kanałach własnych marki Sally Hansen oraz w miejscach sprzedaży. Będzie też odpowiadać za strategię mediową i planowanie komunikacji.

Agencja Anomaly została wybrana w przetargu prowadzonym przez firmę Coty, jego szczegółów jednak nie ujawniono.

Dotychczas obsługą kreatywną marki Sally Hansen na poziomie globalnym zajmowała się agencja Laird&Partners.
W zakresie planowania i zakupu mediów marka obsługiwana była przez Publicis Media. Coty zapowiedziało, że współpracę z tą agencją będzie kontynuować jak dotychczas.

Pierwsze kampanie autorstwa agencji Anomaly dla Sally Hansen mają być gotowe wiosną 2017 roku.

Dołącz do dyskusji: Anomaly globalną agencją kreatywną marki Sally Hansen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl