SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AOL kupił buy.at

Kontynuując strategię wzmacniania swojej pozycji na rynku reklamy internetowej, AOL zakupił sieć marketingową buy.at.

Buy.at to sieć, w której reklamodawcy płacą internetowym wydawcom tylko wówczas, gdy odwiedzający daną stronę internauci w odpowiedzi na reklamę podejmują jakieś działanie, np. decydują się na zakup produktu. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione - informuje serwis MediaPost Publications.

To już piąty w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zakup dokonany przez AOL na rynku internetowej reklamy. Wcześniejsze transakcje dotyczyły firm zajmujących się dostarczaniem reklam i były to: Tacoda, Quigo, Third Screen Media oraz AdTech AG.

Buy.at posiada swoje biura w Londynie i Newcastle w Wielkiej Brytanii oraz w Nowym Jorku. Firma zatrudnia około 70 pracowników, a z jej usług korzysta około 200 klientów działających na rynku e-commerce.

źródło: MediaPost Publications

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AOL kupił buy.at

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl