AOL wprowadza nowy format reklam wideo w sieci

Portal AOL zaprezentował alternatywne rozwiązanie dla reklamumieszczanych w strumieniowo przesyłanych klipach wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie najpopularniejsze w internetowych serwisach wideo sąreklamy typu 'pre-roll' lub 'mid-roll', umieszczane przed lub wtrakcie danego klipu. Jednak dla wielu internautów są onedenerwujące, a sami marketerzy uznają je za nieskuteczne. W związkuz tym AOL zaproponował alternatywę w postaci reklam w formie tzw.'video tickers' - informuje serwis iMedia Connection.

'Video tickers' to banery, które pojawiają się na dole oknaodtwarzacza AOL Video Player po 10 sekundach od rozpoczęciaoglądania klipu przez użytkownika. Jeśli oglądający kliknie nabaner, klip zostaje wstrzymany, baner rozszerza się na całe okno irozpoczyna się emisja reklamy wideo. W przypadku gdy internautazignoruje reklamę, baner po 15 sekundach znika i na górze oknaodtwarzacza pozostaje jedynie link tekstowy. Z kolei po kliknięciuw ten link, baner ponownie pojawia się w oknie odtwarzacza.

AOL planuje wprowadzenie tego typu reklam we wszystkich swoichserwisach wideo w sieci. Portal wciąż jednak zamierza sprzedawać naswoich stronach reklamy typu 'pre-roll'.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry