ARBOvision dla Oticon Polska

Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejnyrok współpracę z ARBOvision.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo -promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej zakompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.

Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 rokuakcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców.Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenieuwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji nadrodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowymDziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osóbnie(do)słyszących.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługąmarketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresuCSR/CRM.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej