SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arskom Group wydawcą „FourFourTwo”, zmiany w magazynie

Wydawnictwo Arskom Group zostało nowym wydawcą miesięcznika o piłce nożnej „FourFourTwo”. Od wydania wrześniowego tytuł został zmieniony - zyskał nowe działy, niższą cenę, a w planach są szerokie działania promocyjne.

okładka

okładka "FourFourTwo"

Arskom Group pozyskało licencję na wydawanie „FourFourTwo” od brytyjskiego wydawnictwa Haymarket Media Group. Dotąd jego wydawcą w Polsce była spółka Ginza Media Group, która magazyn wprowadziła na rynek w połowie 2010 roku (więcej na ten temat).

- Tytuł znakomicie przyjął się na polskim rynku, o czym świadczy stale rosnąca liczba wiernych czytelników, w szczególności z grup wiekowych 18-24 i 25-34. Po Euro 2012 wyznaczyliśmy sobie nowe, jeszcze bardziej ambitne cele sprzedażowe. „FourFourTwo” jest uznaną marką na całym świecie, czego dowodem jest sprzedaż blisko 100 000 egzemplarzy edycji głównej co miesiąc. Chcielibyśmy chociaż w połowie nawiązać do sukcesu angielskiego wydania - mówi Wojciech Szaniawski, który pozostaje redaktorem naczelnym „FourFourTwo” i będzie nadzorował wszystkie procesy związane z magazynem.

Od wydania wrześniowego w miesięczniku wprowadzono nowe działy: „Podróże” (traktujący o najciekawszych kierunkach na piłkarskie wakacje), „Wirtualna gra” (poświęcony grom komputerowym), a także rozszerzono dział treningowy „Performance” z fachowymi poradami od gwiazd sportu. Numer ukazał się w nakładzie wynoszącym 30 tys. egz. i w cenie 5,90 zł, czyli niższej o 1 zł od dotychczasowej.

Nowy wydawca zapowiada szerokie działania promocyjne, które realizowane będą pod hasłem „Najbardziej oryginalny magazyn piłkarski na rynku. Co miesiąc z dodatkiem dobrej zabawy!”. Tytuł promowany będzie w internecie - w serwisie kadra.pl i w innych witrynach o piłce nożnej. Zwiększone zostaną też działania w Onecie, który pozostaje partnerem pisma. Agencja ArskomPr będąca częścią ArskomGroup przygotowała również kampanię marketingu wirusowego z wykorzystaniem największych portali społecznościowych. Wydawca współpracować będzie w zakresie promocji także z kanałami Eurosport i Sportklub.

W IV kwartale br. Arskom Group uruchomi nową stronę internetową tytułu, a także udostępni polską wersję aplikacji mobilnej FourFourTwo Stats Zone.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Arskom Group wydawcą „FourFourTwo”, zmiany w magazynie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zuzia
Kto to jest wydawnictwo Arskom?
http://www.arskom.com.pl/arskom/iso_idx.htm
Czy trzeba dodawać, że to firma-krzak!
odpowiedź
User
magda
Chyba źle Pani spojrzała - www.arskomgroup.pl to jest domena wydawnictwa - wzięłam ze stopki magazynu.
odpowiedź
User
zuzia
www.arskomgroup.pl? no to zamienił stryjek siekierkę na kijek, bo wystarczy spojrzeć na angielską stronę FourFourTwo, aby stwierdzić, że Syrenką chcemy przegonić Mercedesa.
odpowiedź
User
Grześ
Kolejni, którzy myślą, że zbiją majątek na darmowej pracy studentów dziennikarstwa? Wycisną jak cytryny, a potem niech dziennikarzyna zmienia zawód!
odpowiedź
User
michal magdziarz
Kupilem dzisiaj magazyn FourFourTwo, musze przyznac ze mnie bardzo milo zaskoczyl. Swietna jakosc, swietne artykuly - mimo ze jestem niedzielnym kibicem, bede kupowal nastepne wydania.
odpowiedź