ASAP&ASAP z kampanią plastrów na opryszczkę Compeed

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, przygotowała dla marki plastrów na opryszczkę Compeed z portfolio Perrigo Poland lokalną adaptację globalnej kampanii.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
ASAP&ASAP z kampanią plastrów na opryszczkę Compeed
fot. materiały prasowe

Na potrzeby obecnej kampanii, która jest kolejną odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień”, agencja przygotowała lokalizację globalnych spotów marki, z dostosowaniem ich do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.

"Compeed uratuje Twój dzień”

– Spoty globalne nie uwzględniały timingowo obowiązku 4-sekundowego legala (wyświetlanego i odczytywanego), więc największym wyzwaniem dla kreacji oraz postprodukcji było w tym przypadku znalezienie takich rozwiązań montażowych i timingowych, by komunikacyjnie spoty nie straciły swojej wartości. Wszystkie prace, remontaże, postprodukcja 2D i 3D, w tym podmiana packshotów i superów została wykonana przez nas inhouse – mówi Jacek Redźko, partner i chief video officer agencji ASAP&ASAP.

Agencja zlokalizowała materiały wideo na potrzeby reklam w YouTube i reklam programmatic, formaty na potrzeby Facebooka i Instagrama, oraz kreacje do TikToka i zasięgowej kampanii display.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]