SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Asystent Google pomoże w zakupach na Frisco.pl

Frisco.pl to od września tego roku wprowadza możliwość głosowego zamówienia zakupów przez Asystenta Google z dostawą do domu.

Funkcja wirtualnego asystenta w pierwszej kolejności będzie dostępna dla obecnych użytkowników Frisco.pl, posiadających już historie koszyków. Będzie dostępna od września tego roku, wcześniej pojawiając się w wersji testowej.

Asystent Google na Frisco.pl - jak to działa?

Klient po wejściu na stronę Frisco.pl (z poziomu desktopów i aplikacji mobilnej), będzie mógł zarezerwować termin dostawy, a następnie przy otwarciu poprzedniego koszyka, którego zawartość odczyta asystent głosowy, będzie możliwa jego modyfikacja: dodawanie, usuwanie lub zmiana liczby produktów.

W przypadku wyboru dodatkowych towarów z wirtualnej półki, asystent zawsze poda klientowi aktualne promocje. Po skompletowaniu koszyka sklep odczyta całą listę zakupów, a użytkownik sfinalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. Jeśli zajdzie konieczność uzyskania większej ilości informacji, asystent głosowy będzie w stanie udzielić odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. Jeżeli zaś problem zostanie nierozpoznany przez asystenta, użytkownik będzie przekierowany na stronę internetową, gdzie dostanie możliwość skontaktowania się z działem obsługi klienta.

- Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online. Zgodnie z prognozami, jeszcze w tym roku połowa wyszukiwań będzie sterowana głosem, a do 2022 roku co drugie gospodarstwo domowe w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych będzie korzystać z inteligentnych głośników w domu. Warto zauważyć, że obecni użytkownicy tych urządzeń bardzo chętnie kupują w ten sposób produkty spożywcze – kategoria ta jest trzecią najczęściej zamawianą, tuż za elektroniką i rozrywką - podkreśla Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Frisco.pl.

Wdrożeniem rozwiązania zajmie się firma Yoshi.AI.

Asystent Google pojawił się w polskiej wersji w styczniu 2019 r. Dzięki temu użytkownicy mogą w naszym języku kontaktować się z inteligentną platformą wydając jej komendy na głos.

Dołącz do dyskusji: Asystent Google pomoże w zakupach na Frisco.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daria
I to jest bardzo dobra wiadomość. Pokazuje tylko jak szybko postęp technologiczny wchodzi w sfery obsługi klienta w coraz bardziej ludzkiej formie. Podobne rozwiązania wprowadzamy dla klientów z różnych branż na co dzień. Customowy asystent googla to zdecydowanie największy technologiczny przełom 2019 roku w Polsce. Możecie sprawdzić jak to działa na https://inteliwise.pl/produkty/ai/asystent-google/
odpowiedź