SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

At Media on-line

At Media - Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych - uruchomił nowąwitrynę internetową.

Nowy serwis powstał z myślą o Klientach i współpracownikach AtMedia. Głównym celem witryny jest jak największa interakcja z jejużytkownikami.

Serwis składa się z trzech głównych części. Pierwsza z nichstanowi prezentację Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media.Zawiera szczegółowe informacje o historii firmy, jej pracownikachoraz ofercie reklamowej. Klienci At Media znajdą w nim równieżwyczerpujące wiadomości o reprezentowanych przez spółkę kanałachtematycznych. Obok obszernych dossier stacji, w witrynie są takżepublikowane informacje o najciekawszych propozycjach programowychkanałów oraz ramówki.

W sekcji Know How At Media będzie prezentować wyniki aktualnychbadań oraz analizy rynku telewizyjnego i reklamowego. W serwisiezamieszczono także materiały pomocne przy współpracy - wzorydokumentów, przepisy obowiązującego prawa, stanowiącego o reklamietelewizyjnej, słowniczek pojęć mediowych i wiele innych danych.

Dla Klientów i współpracowników przygotowano też Newsletter znajnowszymi informacjami o wydarzeniach w At Media oraz kanałachtematycznych z jego potfolio. Newsletter będzie rozsyłany dozarejestrowanych użytkowników witryny. Będą oni również zapraszanido udziału w organizowanych przez At Media konkursach.

Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez agencjęinteraktywną Zjednoczenie.com

www.atmedia.pl

Dołącz do dyskusji: At Media on-line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl