Atmedia sprzedaje czas reklamowy w stacji Edusat

Broker Atmedia rozpoczyna sprzedaż reklam w lifestylowo-edukacyjnym kanale Edusat. Istniejąca od 10 lat stacja po raz pierwszy zdecydowała się na zatrudnienie zewnętrznego biura reklamy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Atmedia będzie sprzedawać czas reklamowy w Edusacie w formie pakietów gwarantowanej widowni, a także w systemie sprzedaży cennikowej. Stacja dołącza do pakietów Atmax, Atmax select, Atyour target i Atsingle.

Edusat działa od 2002 roku, początkowo jako telewizja popularno-naukowa i edukacyjna, promująca distance-learning (edukację na odległość). Na przestrzeni lat stacja stopniowo poszerzała ofertę programową m.in. o audycje lifestyle’owe, muzyczne, sportowe i podróżnicze. Adresuje ona swoją ofertę do widzów w wieku 18-40 lat.

Kanał Edusat dostępny jest w ofercie 150 telewizji kablowych, na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N, a także niekodowanie poprzez satelitę Hot Bird. Dociera do 4,3 mln gospodarstw domowych. Od czerwca br. jego oglądalność monitoruje Nielsen Audience Measurement.

Edusat jest 61. kanałem telewizyjnym w portfolio Atmedia. Broker sprzedaje także powierzchnię w 41 serwisach internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska