Audi zostało sponsorem światowej premiery filmu „Spider-Man: Daleko do domu” (wideo)

Marka Audi (należy do Volkswagen Group) została sponsorem światowej premiery filmu „Spider-Man: Daleko do domu”. W ramach współpracy z wytwórnią Sony Pictures w produkcji pojawią się w pełni elektryczne samochody Audi e-tron, Audi A7 i Audi Q8.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Audi w wyniku nawiązanej współpracy z wytwórnią Sony Pictures jeszcze przed lipcową premierą filmu „Spider-Man: Daleko do domu” pokazało jego ekskluzywny zwiastun.

Krótki filmik pod tytułem „Science Fair – Wystawa Naukowców” przedstawia Petera Parkera (w tej roli Tom Holland) oraz jego najlepszego przyjaciela Neda (Jacob Batalon), mierzących się z mocną konkurencją na szkolnej wystawie naukowców. By ocalić własną prezentację, Peter musi się ścigać z czasem i sprowadzić na wystawę przykład najnowocześniejszego rozwiązania technicznego: w pełni elektryczne Audi e-tron GT concept.

- Współpraca z Sony Studios daje nam doskonałą okazję do prezentacji elektrycznej ofensywy Audi w bardzo spektakularnym otoczeniu. Pozwala też na pokazanie tej niezmiernie ważnej dla nas techniki szerszej, ale bardzo zaangażowanej publiczności. Lokowanie produktu odgrywa w naszej nowej strategii bardzo istotną rolę – mówi Sven Schuwirth, szef cyfrowego rozwoju marki Audi i customer experience w Audi AG.

Samochody marki Audi pojawiające się w filmie „Spider-Man: Daleko do domu” to w pełni elektryczne Audi e-tron oraz nowe Audi A7 i Audi Q8. Polska premiera filmu przewidziana jest na 5 lipca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu