Ubisoft pokazał zwiastun fabularny gry opartej na filmie „Avatar”

Firma Ubisoft zaprezentowała zwiastun fabularny gry komputerowej Avatar: Frontiers of Pandora. Dwuipółminutowy film został opublikowany na kanale YouTube francuskiego dewelopera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ubisoft pokazał zwiastun fabularny gry opartej na filmie „Avatar”

Akcja zapowiedzianej przez Ubisoft gry toczy się po wydarzeniach z pierwszego filmu “Avatar" Jamesa Camerona. Gracze proszeni są o podróż przez Zachodnią Granicę, „nigdy wcześniej nie widziany kontynent Pandora” i dołączenie do innych klanów Na'vi , aby bronić swojej planety przed wtargnięciem Korporacji RDA.

„Będziesz grał jako dziecko dwóch światów, urodzone w Na'vi, ale wychowane przez RDA. Piętnaście lat po porwaniu jesteś wolny i musisz ponownie połączyć się ze swoim utraconym dziedzictwem. Poznaj nowe klany Na'vi, poznaj ich zwyczaje i dołącz do nich w obronie Pandory przed RDA” – czytamy w opisie zwiastuna.

Gra Avatar: Frontiers of Pandora ukaże się 7 grudnia 2023 roku. Będzie dostępna na PC, Xbox Series i PlayStation 5. Ta przygodowa gra akcji w otwartym świecie powstała we współpracy z Disneyem i firmą producencką Lightstorm Entertainment Jamesa Camerona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych