Awanse i nowa osoba w domu mediowym PHD

W domu mediowym PHD awansowało czworo pracowników. Do zespołu AnnyPodskarbi obsługującego marki żywnościowe Unilevera dołączyła teżnowa osoba.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowiskosenior accounta. Walecka jest odpowiedzialna za prowadzenie marek:Hellmann's, Rama, Flora, Delma, Kasia i Algida. Razem z nią pracujeAnna Kempista, która awansowała na Media Plannera.

Takie samo stanowisko objął też Michał Taranta, odpowiedzialnyza planowanie kampanii internetowych dla całego PHD. Z kolei wzespole obsługującym Knorra i Amino awansowała Maria Derezińska,która dotychczas pracowała jako media buyer, a z początkiem czerwcaawansowała na junior media plannera.

Natomiast Joanna Krych pomyślnie zakończyła okres praktyk w PHDi jako media assistant dołączyła do zespołu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych