SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse i zmiany w Adv.pl

Łukasz Krętkowski i Grzegorz Kotla awansowali na stanowiska dyrektorskie w działach account i new business agencji interaktywnej Adv.pl (Grupa ADV). Działy te funkcjonują w ramach departamentu sales and service.

Łukasz Krętkowski ze światem interaktywnym związany jest od 2002 roku. Od 1 września 2011 roku pełni w Adv.pl funkcję szefa działu account i odpowiada za budowanie relacji z klientami agencji.

Karierę w Adv.pl Krętkowski rozpoczął w 2008 roku jako senior account manager, prowadzący jednego z kluczowych klientów agencji Telekomunikację Polską S.A. Jest współautorem takich kreacji i strategii, jak "Viral Kaszpirowski" oraz profil "Serce i Rozum" na Facebooku. Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Dyrektorem działu new business został Grzegorz Kotla, który z Adv.pl związany jest od początku istnienia agencji. W ciągu 11 lat pełnił funkcję senior account managera, szefa działu obsługi klienta, new business managera oraz account directora. Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty m.in. dla Philip Morris Polska (marki: Marlboro, SHE, L&M), Microsoft, Lukas Bank, BRE Bank, Pioneer Pekao TFI, BRE Bank Hipoteczny, Euro Bank, Telefonia Dialog, Winiary, Leroy Merlin, Motor Presse Polska, Muratora i SKOKu Stefczyka.

Kotla jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Podchorążych Rezerwy w Wyższej Szkole Oficerskiej im. Stefana Czarnieckiego w Poznaniu. Jest także współautorem książki "E-marketing w akcji".

W ramach departamentu sale and service funkcjonuje również 7-osobowy dział project managment, którego dyrektorem jest Agata Anioł.

Z Adv.pl Anioł związana jest od 6 lat. Swoją karierę w agencji rozpoczynała jako client partner, później pracowała jako senior project manager. Współtworzyła dział project managerów. W dotychczasowej pracy na rzecz Adv.pl prowadziła projekty dla takich klientów jak Microsoft, Nestle, Bols, Lukas Bank, Empik, BZWBK, 3M, Telefonia Dialog oraz TP SA.

Anioł ukończyła Zarządzanie Informacją Marketingową na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Podyplomowe Studium: Zarządzanie Projektami. Jest również współautorką książki "E-marketing w akcji".

Dołącz do dyskusji: Awanse i zmiany w Adv.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl