Awanse w DDB Warszawa

Agencja DDB Warszawa ma trzy nowe osoby na stanowiskach accountexecutive i jedną na stanowisku strategic plannera.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowym strategic plannerem został Krzysztof Białkowski, który zDDB Warszawa związany jest od 2 lat. Wcześniej pracował w agencjibadawczej. Białkowski jest autorem strategii dla kampanii "GazetaWyborcza - Wychodzi Codziennie", która została wyróżniona ZłotymOrłem 2006, jest także współtwórcą strategii dla akcjiwprowadzającej na rynek platformę N. Nowymi osobami na stanowiskach account executive zostały: IwonaRudolf, Małgorzata Michałowska i Anna Knittel.

Iwona Rudolf pracuje w DDB Warszawa od ponad roku. Odpowiada zaobsługę telewizji nowej generacji N, zajmowała się także markąŁowicz. Wcześniej przez 6 lat pracowała w Dziale Marketingu firmyMediatel SA.

Małgorzata Michałowska z DDB Warszawa związana jest od półtoraroku. Obsługiwała platformę N i Lotos Paliwa. Obecnie zajmuje sięobsługą Eurobanku i Henkla w zespole prowadzonym przez MagdalenęMajorek. Michałowska wcześniej przez 4 lata zatrudniona była wdepartamencie czasopism Agory.

Anna Knittel pracuje w DDB Warszawa od roku. Obsługuje markifirmy Henkel (Brillance, Fa, Schauma, N&E, Silan, Persil) orazPhilipsa. Wcześniej Knittel współpracowała przy projektach dlaAgros Nova. Współrealizowała także nagrodzoną Złotym Orłem 2006kampanię "Zobacz-usłysz-powiedz" dla Fundacji Dzieci Niczyje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"