SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse w DDB Warszawa

Agencja DDB Warszawa ma trzy nowe osoby na stanowiskach accountexecutive i jedną na stanowisku strategic plannera.

Nowym strategic plannerem został Krzysztof Białkowski, który zDDB Warszawa związany jest od 2 lat. Wcześniej pracował w agencjibadawczej. Białkowski jest autorem strategii dla kampanii "GazetaWyborcza - Wychodzi Codziennie", która została wyróżniona ZłotymOrłem 2006, jest także współtwórcą strategii dla akcjiwprowadzającej na rynek platformę N.

Nowymi osobami na stanowiskach account executive zostały: IwonaRudolf, Małgorzata Michałowska i Anna Knittel.

Iwona Rudolf pracuje w DDB Warszawa od ponad roku. Odpowiada zaobsługę telewizji nowej generacji N, zajmowała się także markąŁowicz. Wcześniej przez 6 lat pracowała w Dziale Marketingu firmyMediatel SA.

Małgorzata Michałowska z DDB Warszawa związana jest od półtoraroku. Obsługiwała platformę N i Lotos Paliwa. Obecnie zajmuje sięobsługą Eurobanku i Henkla w zespole prowadzonym przez MagdalenęMajorek. Michałowska wcześniej przez 4 lata zatrudniona była wdepartamencie czasopism Agory.

Anna Knittel pracuje w DDB Warszawa od roku. Obsługuje markifirmy Henkel (Brillance, Fa, Schauma, N&E, Silan, Persil) orazPhilipsa. Wcześniej Knittel współpracowała przy projektach dlaAgros Nova. Współrealizowała także nagrodzoną Złotym Orłem 2006kampanię "Zobacz-usłysz-powiedz" dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Dołącz do dyskusji: Awanse w DDB Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl