Axel Springer Polska przejął roadlook.pl i autofun.pl

Wydawnictwo Axel Springer Polska przejęło od sierpnia serwisroadlook.pl i domenę autofun.pl od firmy Anima Publishers z Czech,której udziałowcem jest Axel Springer AG.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Witryny uzupełnią ofertę wydawcy w segmencie serwisówmotoryzacyjnych.

Roadlook.pl to internetowy serwis podejmujący tematy zewszystkich obszarów motoryzacji. Redakcja publikuje newsy dotyczącesamochodów, motocykli, rajdów WRC i wyścigów Formuły 1, a takżerelacje z targów i wystaw oraz unikalne zdjęcia aut, które dopieropojawią się na rynku. Dodatkowo w serwisie znaleźć można nowinkitechnologiczne, wrażenia z pierwszych jazd najnowszymi modelamisamochodów i recenzje gadżetów dla fanów motoryzacji.

Axel Springer Polska przejmuje również domenę autofun.pl wraz zprawami do znaku graficznego i koncepcji witryny. Serwis autofun.pltworzony będzie przez redakcję auto-swiat.pl na bazie czeskiegoserwisu autofun.cz , prezentującego tematy motoryzacyjne w lżejszejwersji. Witryna będzie się koncentrować na samochodach sportowych,autach bardzo drogich i szybkich. Na stronach autofun.pl zamiastobszernych opisów dominować będą filmy i wysokiej jakościzdjęcia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat