Badanie klientów przez OMD

Klienci Optimum Media OMD i Macroscope OMD coraz bardziej zadowoleni z poziomu obsługi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W połowie marca Optimum Media OMD i Macroscope OMD przeprowadziło kolejne badanie poziomu satysfakcji Klientów. Średnia ocena Optimum Media OMD wyniosła 80% a Macroscope OMD 84,5%, a tym samym poziom zadowolenia z obsługi wzrósł od ostatniego – przeprowadzonego w październiku badania o 8 punktów procentowych - Optimum Media i 3 punkty procentowe - Macroscope.

Monitoring poziomu satysfakcji klientów jest podstawą przyznawania tytułu Accounta Roku. Accounci ocenieni najwyżej w obecnie przeprowadzonym badaniu uzyskali  nominacje do tego tytułu. Tytuł Accounta Roku zostanie przyznany pod koniec roku, po kolejnej edycji badania satysfakcji klientów - podano w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej