SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Badanie klientów przez OMD

Klienci Optimum Media OMD i Macroscope OMD coraz bardziej zadowoleni z poziomu obsługi.

W połowie marca Optimum Media OMD i Macroscope OMD przeprowadziło kolejne badanie poziomu satysfakcji Klientów. Średnia ocena Optimum Media OMD wyniosła 80% a Macroscope OMD 84,5%, a tym samym poziom zadowolenia z obsługi wzrósł od ostatniego – przeprowadzonego w październiku badania o 8 punktów procentowych - Optimum Media i 3 punkty procentowe - Macroscope.

Monitoring poziomu satysfakcji klientów jest podstawą przyznawania tytułu Accounta Roku. Accounci ocenieni najwyżej w obecnie przeprowadzonym badaniu uzyskali  nominacje do tego tytułu. Tytuł Accounta Roku zostanie przyznany pod koniec roku, po kolejnej edycji badania satysfakcji klientów - podano w komunikacie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Badanie klientów przez OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl