„Bądź jak Rafał” w kampanii z Rafałem Rutkowskim promującej mobiParking od SkyCash (wideo)

Agencja 38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z marką SkyCash, firmą z branży mobilnej. W ramach kampanii „Bądź jak Rafał” odpowiada nie tylko za działania z obszaru public relations, ale także za kreację, produkcję oraz zakup mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Prowadzone działania promują jedną z wielu funkcjonalności aplikacji SkyCash - mobiParking, która daje możliwość zapłacenia za postój w miejskiej strefie płatnego parkowania. Kampania opiera się na haśle „Rafał płaci za parking aplikacją SkayCash. Rafał jest sprytny. Bądź jak Rafał”, a jej twarzą został Rafał Rutkowski – aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, a także specjalista od kultowych one-man show i stand-up comedy.

Agencja 38PR & Content Communication jest odpowiedzialna za produkcję spotów promocyjnych, zrealizowanie kampanii internetowej oraz jej kreację, a także przygotowanie i zaprojektowanie reklam typu full back na autobusach.

Kampania internetowa skierowana jest do osób borykających się z problemem parkowania w płatnych strefach w największych polskich miastach. Główne nośniki komunikacyjne - promocyjne spoty video - są emitowane w formie reklam pre-roll przed materiałami w serwisie YouTube. Założeniem kampanii display jest  dotarcie zarówno do osób potencjalnie zainteresowanych tematem oraz tych, którzy już poszukiwali informacji związanych z parkowaniem w centrach miast. Kampania jest również obecna w przestrzeni social media, a wysyłka MMSów kierujących po kliknięciu bezpośrednio do app marketów ma na celu zachęcenie do zainstalowania aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta