SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bardzo słaba widownia “Wiadomości z drugiej ręki”, 5 mln zł z reklam

48-odcinkowy serial obyczajowy “Wiadomości z drugiej ręki” oglądało w TVP 2 średnio 600 tys. widzów, co dało stacji czwarte miejsce w rynku telewizyjnym i obniżyło jej wyniki względem ub.r. Produkcja z reklam przyniosła tylko 5 mln zł.

Serial nadawany był od poniedziałku do czwartku o 18.50 począwszy od 5 września br. Ostatni odcinek nadano 28 listopada. Średni udział produkcji wyniósł zaledwie ok. 4,67 proc. zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu, gdy o mniej więcej tej samej porze Dwójka nadawała “Licencję na wychowanie”, antena notowała widownię wynoszącą 770 tys. osób, a jej udział plasował się na poziomie 5,78 proc. w 4+ i 6,26 proc. w 16-49.

W czasie pokazywania “Wiadomości z drugiej ręki” Dwójka zajmowała odległe, czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem z udziałem w 4+ na poziomie 26,08 proc. była telewizja TVN, emitująca wtedy “Detektywów” i “Fakty”, drugie miejsce zajął Polsat (21,16 proc.; “Wydarzenia”), a przed TVP 2 znalazła się też siostrzana TVP 1 (19,05 proc.; “Jaka to melodia?”, “Wieczorynka”). Identyczna kolejność stacji była w grupie komercyjnej.

>>> “Rezydencja” radzi sobie coraz słabiej

Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły 5 mln zł. Produkcję śledziły głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

“Wiadomości z drugiej ręki” były adaptacją komediowej telenoweli argentyńskiej “Los exitosos Pells”. Serial w krzywym zwierciadle pokazywał medialną rzeczywistość, m.in. pracę w kanale informacyjnym. W obsadzie znaleźli się m.in. Wojciech Mecwaldowski, Magdalena Łaska, Maja Hirsch i Waldemar Błaszczyk. Producentem wykonawczym była firma Endemol Polska.

Obecnie w paśmie “Wiadomości...” TVP 2 rozpoczęła emisję powtórek “Licencji na wychowanie”.


Top 10 odcinków “Wiadomości z drugiej ręki”

TOP10Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
12-09-2011922 7078,38%6,62%
10-10-2011752 1115,57%5,95%
26-09-2011689 3585,99%6,64%
08-09-2011686 7035,69%5,07%
18-10-2011685 7345,09%5,71%
15-09-2011678 6255,89%6,78%
02-11-2011674 1414,85%5,38%
19-09-2011670 6455,57%5,09%
14-11-2011668 8494,70%4,55%
07-09-2011658 2566,12%5,48%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN3 343 46926,08%23,72%
Polsat2 712 97521,16%20,81%
TVP 12 442 48819,05%16,35%
TVP2-Wiadomości...598 4334,67%4,66%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni40,32%84
Kobiety59,68%115
Wiek 4-92,56%43
 10-154,82%71
16 - 193,39%61
20 - 243,19%41
25 - 294,03%45
30 - 347,26%88
35 - 395,55%75
40 - 445,89%92
45 - 497,66%111
50 - 5413,11%163
55 - 598,18%106
6034,36%170
Wlk. miastaWieś45,63%117
< 50 tys.25,45%106
50-100 tys.4,93%57
100-200 tys.5,51%68
> 200 tys.18,48%92
ZawódTop management6,49%75
Pracownicy średniego szczebla14,50%97
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,06%90
Emeryci41,10%160
Inni19,85%65
WykształceniePodstawowe53,60%119
Średnie28,69%97
Wyższe10,32%82
Inne7,38%58


 

Dołącz do dyskusji: Bardzo słaba widownia “Wiadomości z drugiej ręki”, 5 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olaaa
Wszystkie seriale, które wnoszą trochę innej treści niż problemy ludzi w Grabinie i Wadlewie, mają niską oglądalność i są ściągane !!! Niestety ale było parę bardzo dobrych polskich produkcji, które nie przyjęły się u nas, a poza granicami przyniosły by wielki sukces... Nie wiem co się dzieje w tym kraju...
odpowiedź
User
s-p
hahaha. Inne treści. To było rozpaczliwie slabe.
odpowiedź
User
monia
Fajny serial tylko nie ta pora. Sama oglądałam ten serial tylko w sieci.
Ciekawe czy będzie 2 sezon?
odpowiedź