SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyło dwóch nowych członków wspierających: Grupa Barlinek i Streetcom.

Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska

Grupa Barlinek to producent podłóg naturalnych. Streetcom oferuje usługi z zakresu marketingu szeptanego.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA to organizacja zrzeszająca różne podmioty funkcjonujące na rynku medialnym i komunikacji marketingowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe, media oraz inne pokrewne firmy. Celem Stowarzyszenia jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie oraz propagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), m.in. poprzez programy z zakresu społecznie odpowiedzialnego marketingu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl