SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartosz Grędysa: z Young&Rubicam do 180heartbeats + Jung v. Matt

Bartosz Grędysa zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracował m.in. w JWT Warszawa, Euro RSCG Warsaw, Grey Group Poland, BBDO Warszawa i Young&Rubicam.

Bartosz Grędysa Article

W 180heartbeats + Jung v. Matt Bartosz Grędysa będzie pracował w teamie obsługującym Nike. - Jego podłoże ATL-owe, chęć rozwoju w kierunku technologii oraz przede wszystkim świetny warsztat copwyriterski będą wielką wartością dla całego teamu - chwali Grędysę Bartłomiej Walczuk, associate creative director agencji.

Przez ostatnie dwa lata Bartosz Grędysa pełnił funkcję creative leadera w Young&Rubicam, odpowiadał tam za prace dla Danone. Wcześniej pracował m.in. w agencjach JWT Warszawa, Euro RSCG Warsaw, Grey Group Poland i BBDO Warszawa, tworzył projekty dla firm i marek Link4, Totalizator Sportowy, Orlen, Chevrolet, Mercedes-Benz i Cheetos, Lay’s. W 2013 roku pracował w Avon w digitalowym zespole przygotowującym lifestylowy magazyn dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Grędysa jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bartosz Grędysa: z Young&Rubicam do 180heartbeats + Jung v. Matt

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fanka
Go Bartoszek!!!!
8 8
odpowiedź