SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Barwy szczęścia” nadal hitem TVP 2

Serial „Barwy szczęścia” w nowym sezonie ogląda średnio 4,41 mln widzów. To nieznacznie więcej niż "Dwójka" miała w tym paśmie przed rokiem. Podczas emisji produkcji stacja jest liderem rynku.

„Barwy szczęścia” nadal hitem TVP 2

„Barwy szczęścia” dają "Dwójce" 28,75 proc. udziału w grupie 4+ oraz 26,32 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem TVP 2 miała nieco mniej widzów (4,36 mln) i mniejszy udział w rynku (28,17 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

data AMR SHR % SHR %(16-49)
06-09-2010 4462214 28,86% 27,32%
07-09-2010 4154950 27,89% 26,26%
08-09-2010 3810472 25,82% 23,31%
09-09-2010 3913046 25,82% 22,83%
13-09-2010 4209245 29,18% 27,09%
14-09-2010 4445099 29,52% 26,41%
15-09-2010 4162301 27,78% 25,56%
16-09-2010 3635135 24,75% 23,27%
20-09-2010 4362163 28,55% 24,26%
21-09-2010 4646126 30,76% 27,66%
22-09-2010 4253762 28,04% 25,06%
23-09-2010 4125703 27,03% 24,83%
27-09-2010 4759471 30,04% 28,61%
28-09-2010 5065790 31,84% 29,35%
29-09-2010 5108913 31,80% 28,88%
30-09-2010 4139062 26,58% 23,49%
04-10-2010 4743238 29,75% 25,20%
05-10-2010 4879339 30,99% 28,24%
06-10-2010 4734173 30,07% 27,98%
07-10-2010 4589780 29,33% 28,20%
średnio 4409665 28,75% 26,23%
Średnio 2009 4361452 28,17% 26,10%


TVP2 w trakcie emisji serialu jest liderem rynku. Kolejna pozycja z 2,86 mln widzów i 18,64 proc. udziału w rynku przypada telewizji TVN. Na dalszych miejscach uplasowały się TVP1 oraz Polsat. 

stacja AMR SHR % SHR %(16-49)
TVP2 4409665 28,75% 26,23%
TVN 2859130 18,64% 18,64%
TVP1 2277001 14,85% 13,12%
POLSAT 1921315 12,53% 16,19%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement „Barwy szczęścia” oglądają przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 60 roku życia oraz mieszkańcy wsi. 

Barwy Szczęścia ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 31,93% 66
  Kobiety 68,07% 131
Wiek  4-9 2,15% 36
   10-15 4,09% 58
  16 - 19 2,65% 46
  20 - 24 3,30% 40
  25 - 29 4,88% 55
  30 - 34 6,65% 81
  35 - 39 7,51% 106
  40 - 44 5,57% 87
  45 - 49 7,75% 109
  50 - 54 8,50% 103
  55 - 59 8,78% 116
  60+ 38,14% 195
Wlk. miasta Wieś 47,48% 122
  < 50 tys. 22,14% 92
  50-100 tys. 10,64% 124
  100-200 tys. 4,94% 62
  > 200 tys. 14,80% 73
Zawód Top management 4,94% 64
  Pracownicy średniego szczebla 13,61% 94
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,81% 83
  Emeryci 44,89% 180
  Inni 19,75% 61
Wykształcenie Podstawowe 54,55% 119
  Średnie 28,73% 97
  Wyższe 10,48% 92
  Inne 6,25% 48


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Barwy szczęścia” nadal hitem TVP 2

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
Super wiadomośc.Barwy szczęścia ogląda coraz więcej widzów.Patrząc na widownię konkurencji i biorąc pod uwagę wyniki sprzed roku wynika,że największy konkurent mojego serialu,czyli TVN i serial Na wspólnej ogląda około 0,45 mln mniej widzów.
8 8
odpowiedź
User
Iza
Popatrz na tabele glabie, jakie pól miliona mniej w TVN? Chyba 1,5 mln!
8 8
odpowiedź
User
TVH
"Iza" i kto tu jest głabem."Michalk'' ma rację....
8 8
odpowiedź
User
Tomaski
Troche kultury Iza - jak mozesz tak obrazac kogos kogo nie znasz :(
A serial Barwy Szczescia jest doskonaly - jak na polskie warunki i budzet znakomicie zrealizowany. Ogladam w kazda sobote i niedziele w TVP Polonia.
Tomek z usa.
8 8
odpowiedź